スポンサーサイト


Chris De Burgh - The Lady In Red クリス・デ・バー『ザ・レディ・イン・レッド』



歌詞は↓


I've never seen you looking so lovely as you did tonight,
I've never seen you shine so bright,
I've never seen so many men ask you if you wanted to dance,
They're looking for a little romance, given half a chance,
And I have never seen that dress you're wearing,
Or the highlights in your hair that catch your eyes,
I have been blind;

今夜ほど可愛らしい君を今まで見たことがない
こんなにまばゆく光る君を今まで見たことがない
たくさんの男たちが「もしよかったら・・・」なんて、君をダンスに誘う様子を今まで見たことがない
彼らは皆ほんの少しのロマンスを探している、半分のチャンスでもいいから欲しいと思っている
そして、僕は君が着ているドレスを今まで見たことがない
君の髪にあたるスポットライトに、視線は釘付けになっている
今までの僕は、君のことなんて何も見えていなかったんだ

The lady in red is dancing with me, cheek to cheek,
There's nobody here, it's just you and me,
It's where I want to be,
But I hardly know this beauty by my side,
I'll never forget the way you look tonight;

赤いドレスに身を包んだ淑女が僕と踊っている、互いに頬と頬を寄せて
周りには誰もいない、ただ僕と君がいるだけだ
僕がいたいと願う場所がここにある
でも、こんなに美しい人が僕のすぐ側にいるなんて、うまく理解できないよ
絶対に僕は忘れない、今夜の君の姿を

I've never seen you looking so gorgeous as you did tonight,
I've never seen you shine so bright, you were amazing,
I've never seen so many people want to be there by your side,
And when you turned to me and smiled, it took my breath away,
And I have never had such a feeling,
Such a feeling of complete and utter love, as I do tonight;

今夜ほどまばゆい君を、今まで見たことがない
目もくらむほど光り輝く君を今まで見たことがない、君は素晴らし過ぎていたよ
たくさんの人たちが君の側にいたいと願っている様子を、今まで見たことがない
そして君が僕に向かって振り返り、微笑んだ時、僕は思わず息を飲んでしまったんだ
こんな気持ちになったことなんて今まで一度だってなかったんだ
今夜僕が感じた完璧で完全な愛を、今まで君に抱くことなんてなかったんだ

The lady in red is dancing with me, cheek to cheek,
There's nobody here, it's just you and me,
It's where I want to be,
But I hardly know this beauty by my side,
I'll never forget the way you look tonight;

赤いドレスに身を包んだ淑女が僕と踊っている、互いに頬と頬を寄せて
周りには誰もいない、ただ僕と君がいるだけだ
僕がいたいと願う場所がここにある
でも、こんなに美しい人が僕のすぐ側にいるなんて、うまく理解できないよ
絶対に僕は忘れない、今夜の君の姿を

I never will forget the way you look tonight...
The lady in red, the lady in red,
The lady in red, my lady in red,

絶対に僕は忘れない、今夜の君の姿を
赤いドレスに身を包んだ淑女、赤いドレスに身を包んだ君
赤いドレスに身を包んだ淑女、赤いドレスに身を包んだ君

I love you.

愛してるよ
スポンサーサイト

コメントの投稿

非公開コメント

FC2カウンター
何人来たかな?
プロフィール

豊川田 ザビエル

Author:豊川田 ザビエル
ぷにぷにぷにぷにぷにぷにぷにぷにぷに・・・。

なにとぞごひいき
よろしくお願いします。


相互リンク&ブロとも申請
お気軽にどうぞ!
(ジャンル関係なし!)

あと
「freeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!」
というコミュニティをやってます。
そのまんま自由です。
ぜひ参加してください!

最新記事
最新コメント
最新トラックバック
月別アーカイブ
カテゴリ
ブログセンター
アクセスアップ
検索フォーム
RSSリンクの表示
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

QRコード
QR
